Sunday, April 12, 2009

üks pikkk nädalavahetus,

See nädalavahetus oli Suur Reede, ning reedel ei pidanud kooli minema. Seega olin rõõmus ,et neljapäeval sai vabaks juba. Seda tuli tähistada!! Käisin vahepeal õues natukene sõitmas rulaga. Kuidagi kadus sõitmis tuju ära ning läksin koju. Ei suutnud seal õieti ollagi kui hakkas tapvalt igav. Helistasin Kristol kuna ta ennem rääkis plaanist grillima hakata. Läksin välja lasin A le coq'i nelipaki osta ja läksime Kristo juurde kaminaruumi. Seal oli lahe suutsin vaevu kaks õlle ära lahendada, kui Pets pakkus oma manti. Kuidas ma suutsin ära öelda võtsin ühe kõssi. Kurat see oli loll tegu. Mul hakkas nii paha ja mulle meenus laksu pealt kohe Vihasoo, kus olid alko ja mant samuti segamini ja see tekitas paha olemise. Sain natuke grillvorsti kuna grillisin neid. Sellest oli vähe. Läksin Peebu ja Jansaga poodi süüa ostma. Oi kui hea oli olla. Tee peal tagasi arutasime, et Peep võiks minu juurde ööseks jääda, et ta ei pea siis häälega õhtu hilja minema hakkama. Läksime tagasi Kristo juurde grillisime veel vorsti. Mul hakkas täiega hea olla. Peep aitas mu nelipaki ära lõpetada olime veel natuke seal ning tõmbasime leebet. Kõige pealt sõime, sest nii mina kui Peep olime elu näljased ikka veel. Sõime ära ja magama. Reedel pidin vara tõusma kuna oli näiteka proov 11-st. See oli piinarikas!! Esimesed paar tundi olin lolliks minemas. Uni tappis täiega, lisaks oli koni nälg ka. Lõpuks saime 15 minutilise pausi. Läksime Andriga minu juurde korraks ja sealt poodi. Andri ostis koni ja ma ostsin jõu saamiseks energia jooki. Tegime konid vahes ära ning läksime tagasi rahvamajja. Hea oli see näitekas kuna saime korralikult näidendi läbi teha lausa 2 korda. See on edusamm! Lõpuks saime koju peale 5 tunnist näitekat. Läksin koju ja olin surmkindel, et lähen magama. Samas mõtlesin kas minna kossu mängu vaatama või mitte. Uurisin elu Maarjalt, ning ta tahtis ka kossumängule minna ja ta kutsus õue ka. Nii palju siis magamisest. Läksin õue Kristiine oli ka. Mängisime korvpalli ja kell liikus tapva kiirusega ja lõpuks läksime bussile. Rakveres oli hea näha Kärolit. See tüdruk on ikka täiega kena!!!! Kahju, et Tarvas kaotas, aga tugev vastane oli ka . Cramot suhteliselt raske Tarval võita, aga vaprad olid. Pärast mängu läksin sain Netuga kokku. Jube hea oli teda üle pika aja näha. Sain uue nime endale ROTT, Netu osav mõttetöö on see. Rääkisime juttu veits ja siis kobisin bussikasse bussi ootama mida ei ilmundgi. Siis kutsusin õe järgi, lasin ühe õlle osta ja elu oli ilus. Õhtul tuli Evert minu juurde, kuna pidime järgmine päev tallinna minema. Evert oli palavikus, lisaks sellele johmas ka. Tark vend peaks mainima! Kodus libistati rummi, mina sain ka. Rumm on krdi hea ja mina olin surmväsinud. Pidin hommikul tõusma 7.20 . See oli masedav. Kell oli piisavalt palju siis kobisime Evertiga rongijaama ja sõitsime Tallinna. Kõigepealt sõime automaatselt. Siiis tuli Käts ka linna. Hea, et laua kaasa võtsin. Tahtsime Uniiki ketse vaatama minna aga krt poodi ei tehtud lahtigi. FEIL! Läksime Surfi, sealt leidis Evert endale 5 minutiga ketsid ja poldid mida tal vaja oli. Mina leidsin laua mille kavatsen lähiajal osta. Pärast seda käisime poodides, söömas ja siis läksime Mendiparki sõitma. Sitaks hea park. Lõpuks väsisin ära. Käisime veel osades poodides ning läksime bussika poole. Bussikas istume natuke üle tunniaja kuni meie buss tuli ja jätsime Kätsiga hüvasti ning läksime bussile. Bussis Evert magas täiega. Mina nautisin muusikat ja tšekkisin aknast välja. Ilm läks aina ilusamaks. Tänu heale bussijuhile saime Loobus bussipealt maha. Evert mõtles mida teha kas minna koju või Läsnale aga lõpuks käskisin tal koju minna ja õieti tegin, sest tüübil oli normaalselt palavik ikka. Lõpuks läksin Loobu kossu mängima. Pidasin mõnusa matši maha. Muidugi mina ja Aivar tegime teistele pähe. Käisin vanaema juurest läbi ja väntasin Läsnale. Seal oli tavaline rahvas. Järsku ilmusid sinna Ilves, Geto ja Robi. Muidugi Ilves oli persses omadega ja tropitses seal. Lõpuks saime neist lahti kuna Jeverto läks koju ja need hullud said Viitnale kuhu nad otsustasid minna. Edasi käisime Viitnal tõime Marveniga endale mõlemale 2 õlli ja läksime õige ja oma Läsna rahvaga Meeri ja Arvi juurde sauna istuma. Sinna tuli meid päris palju. Mina, Arvi, Meeri, Marven, Martin, Liisi, Kertu, Gertsu, Mammu ja Saara. Mõnus oli. Lõpuks kolisime tuppa ära ja jämmisime seal niisama. Lõpuks tuldi Gertsule järgi ja mina kasutasin võimalust ja läksin nendega koos vanaema juurde. Vanaema juures sõin ja kebisin magama. Sain terve selle nädalavahetuse jooksul esimest korda korralikult magada. Järgmine nädalavahetus võtan vist vaiksemalt. et ainult magada saaksin. Kuigi ma kahtlen selles. Raudselt keegi suudab mingi hiilgava ideega välja tulla ja mina jälle ei saa magada. Seega jään huviga ootama järgmist nädalahvahetust! TSAU.. seniks!

1 comment: