Sunday, April 19, 2009

Õue Grillima,

Reeeede, jälle aga krdi ilm. Elasin kooli üle ning kobisin koju Kark tatsas kaasa. Sain asjad kokku pandud ja siis läksime bussile. Bussi tuli Kärol ka. Istusin tema kõrvale. Temaga oli hea juttu ajada. Läsnal ilmus Marven kohale. Suutsin vaevalt pool tundi seal olla kui pidin lahkuma kuna Marvenil veits jamad. Mis seal ikka jalutasin Läsnale Loobu poole. Peaks mainima, et õues oli suht jahe aga sitaks mõnus kevadine. Jõudsin vanaema juurde, sõin ja siis läksin Everti ja Ingmariga õue. Krdi külm oli. Ingmar ületas ennast ta kõndis vähemalt üle kilomeetri karkudega. Siis tuli Marven autoga piimalt, ning mina ja Evert läksime Läsnale. Passisime bussikas. Konitasime natukene ja siis otsustasime tuppa kaarte mängima minna. Lõpuks mängisime verandal kaarte ja mingi 11 õhtul tuli Everti ema järgi. Ilm oli veel sitem. Lund sadas lausa. Kobisin magama ärkasin üles ja passisin lampi siis otsustasin Läsnale kõndida ehk Marven kodus, kuna Ingmar pidi bioloogiat kodus õppima. Suutsin vaevu kõndida kui Ints peale võttis. Suureks üllatuseks polnud Läsnal kedagi, siis hakkasin tagasi kõndima ja jälle tuli Ints ja sain tagasi. Olin vanaema juures tükkaega ja Gertsu pakkus grillimis plaane mis tundusid ahvatlevad. Lõpuks Evert helistas, et tule ruttu välja lähme käime Vihasoos rulal järgi. Käisin Vihasoos ära ja kobisin koju. Olin natukene seal siis hakkasin Gertsu juurde vaikselt liikuma. Tuli Ingmar ja ta isa ning võtsid mu peale ja Arbaverre viisid. Evert ja Ardo tulid sips hiljem. Nii me grillisime seal külmas. Krdi külm oli ikka. Mängisime sips kossu ja sõitsime ruladega. Lõpuks Evert otsustas ema järgi kutsuda Ingmar oli ka minemas aga rääkisin talle augu pähe ja hakkasime hiljem minema hoopis. Tegime Ingmariga viimased konid. Muideks jätsime mõlemad suitsetamise maha!!! Jõudsime suure tee peale. Mina olin geniaalne, kuna nägin kuidas Ingmar ennem rula peale istus ja sõitis. Suure tee peale ta istus mu rulale ja mina vedasin teda karguga. Parem kui mitte midagi. Saatsin ta vanaema juurde ära ise läksin ka koju. Magasin tükkaega. Lõpuks tulid Ema, Isa ning paar inimest veel. Mina otsustasin oma romu tööle ajada. Suutsin vaevu sellega põllule. Tegin ühe ringi läksin teisele ja jäin lootusetul kinni. Siis läksin Ingmarile vastu. Tulime minu juurde. Isa ja Max aitasid auto välja ning istusime Ingmariga autosse ja läksime rallima. Tükkaega saime sõita kuni läksin liiiga märja koha peale ja nüüd on auto keset põldu ning lootusetult kinni. Võib öelda ,et see nädalavahetus sain magada ja oli selline rahulik. Suurem jaolt ilma pärast ma arvan, aga lahe oli ikka!

5 comments: