Sunday, April 26, 2009

trippimiste algus,

Reede oli nii vastik ootus rikas. Rämedalt lihtsalt ootasin klassiõhtut Pariisis. Pärast tunde skeitisime mitu tundi ja Taaviga olime oma hipi riietes juba. Lõpuks viisime rulad minu juurde ning suundusime poodi jooke tooma. Need olemas läksime bussi ootama. Lõpuks tuli buss ja saime sinna. Seal alustasime kohe õlledega. Algul oli pidu rämedalt lõbus ja lahe. Sai mõnusalt tantsida. Kell 1 umbes oli kopp ees, sest praktselt kõik olid nii omadega juba ,et oli väga igav. Sain Kakkisega Kadrinasse ning kobisin magama. Laupäeval kell 9 olin juba üleval. Läksin maale ema ja isaga ning põdesin natukene pohmakat. Lõpuks olin Loobus, siis läksin Inku juurde ning ootasin Evertit milla ta on Võsule valmis minema. Päike lõõskas täiega ning oli väga palav. Mingi aja pärast oli Evert Loobus läksin sinna ning ootasime Marvenit. Olime valmis hääletama aga ei pidanudgi, sest Everti isa läks Võsule. Kohe läksime skeitima. Päris pikalt sõitsime, siis passisime mingis baaris. Kell 20 umbes hakkasime häälega ära minema. Väga kiirelt saime peale ja otse Loopu. Väga sealt läksime kossukale. Pidasime ühe tõsise kossumatši maha, minu meeskond võitis tänu minu lõpu viskele. See oli tase!! Grillvorstid näpus ja suundusime Inku juurde. Grillisime, naersime ja sõime. Mingi kell 1 Gertsu viskas mu koju ära. Kobisin magama. Magasin suht pikalt ja siis ärkasin üles ja hakkasin autoga jurama. Käisin Läsnal veel olin seal natukene aega tulin tagasi, tegin autoda ringe kuni bents otsa sai ja ülejäänud ajast nautisin päikest ja igavlesin. Lõpuks sain õega koju. Võib öelda, et see nädalavahetus oli tegevus rikas. Ootan väga järgmist nädalavahetust, sest siis on oodata veel huvitavaid asju!

3 comments: