Sunday, April 5, 2009

Kevad tuleb,

Reede oli nagu tavaline. Ootasin lõpmatult tundide lõppu. Tunnid said läbi ruttasin koju haarasin rula ning jooksin laulukale. Sõitmisest ei tulnud sittagi välja kuna mul oli liiga paha olla. Läksin koju ära, nillisin seal ja ootasin poole 5-st bussi. Kell oli piisavalt palju, et asjad kokku panna ja bussikasse kobida. Bussikas oli tavaliselt tühi, kuna kõik lähevad reedel varem koju. Kärol tuli ka sinna, see tegi näo rõõmsaks mul. Lootsin ,et asi jääbgi nii, kui mu suureks üllatuseks oli bussis Marven ja Ingmar ka. Väga midagi nende vastu polnud aga tahtsin veits ikkagist Käroliga juttu rääkida. Marven nagu tavaliselt hakkas Käroliga autodest rääkima, mis oli feil minu jaoks. Bussisõit läks kiirelt. Mul olid väiksed lootused, et Kärol tuleb pärast õue aga ta ei tulnud. Teinekord loodan ,et tuleb. Läksime Loobu ruladega sõitma. Seal oli meid lausa 4. Kuid Marven suutis suhteliselt mu tuju ära rikkuda aga elab üle. Lõpuks keegi ei viitsind ruladega sõita. Siis kammisime mööda teid ringi ja meile taheti kutsuda ment, kuna arvata, et me tahame kulu põlema panna. See oli liiga absurdne minu jaoks. Esiteks kellegil polnud tuld ja teiseks õues oli liiiga märg. Otsustasime Läsnale minna. Läksime jala mööda maanteed Läsnale. Krt meil oli Peebuga siukene õlle nälg peal. Muidugi me olime hiilgavalt targad, ruttasime Meeri juurde ja ta viitsis Viitnale minna. Kuid krt keegi ei võtnud peale kui hääletasime. Kella kolmveerand 22-ni hääletasime tulutult. Lõpuks sai hing täis. Läksime tagasi Läsnale. Istusime puhkeruumis. Lõpuks oli meid jälle neli seal. Arutasime igasuguseid asju, isegi kaarte suutsime natuke mängida. Siis leidis Evert endale tegevust. Lõhkus kondoome ja siis mängis nendega. Lõpuks tuli välja, et kõigil kõht tühi, keegi ei viitsinud kõndida ka. Siis Gertsu helistas pakkus odavat popsu mida ma lõpuks ei saanud. Siiis oootasime täiega kaua Everti isa, kes lõpuks mingi 3 aeg öösel tuli. Ma olin õnnelik sain koju, sõin ja kobisin magama... Laupäeval ärkasin krdima vara. Otsustasin oma õlleraha ära kulutada. Läksin Loobu poodi, ostsin kaks energia jooki ja kaks nätsukommi sarnast värki. Siis tekkis hiilgav idee, läksin vigase Ingmari juurde. Passisin tema juures, tegime nalja ja värki. Lõpuks Ingmar rääkis oma isale augu pähe ja läksime Arbavere Gertsu juurde lootusega, äkki tal on manti nii nagu ta väitis eelmine õhtu. Saime Ingmari isaga sinna. Lõpuks saime teada, et seda pole siis oli veits kurb meel. Ootasime Peepu, et ta sinna tuleks . Evert ilmus ka sinna. meid oli mõnus kamp. Sõime, naljatasime. Lõpuks oli kell 19 läbi juba. Otsustasime Evertiga minna Läsnale. Kuid õllenälg oli, kes meist võitu sai ja läksime häälega Viitnale. Vedas, et mu tuttav mööda läks ja meid peale võttis. See oli hea. Passisime Viitnale ootasime, Everti isa ja ootasime veel karja inimesi. Lõpuks tulid Marven, Sirtsu ja Kätlin ja siis tulid Gertsu ja Peep. Siiis tuli Everti isa. Evert sai raha, ning rutuga bensuka poole. Läksime Kätliniga õlle võtma. Krt ma oleks võinud ise osta. Rsk, loll müüja aga mis teha teinekord ostan ise. Siis osad tahtsid Kadakasse burksi sööma minna. Mul polnud raha, otsustasin läbi metsa jala minema hakata, olin kaugemal ja ei mõistnud Evertiga üksteist, ning Evert läks häälega Läsnale. Ma hakkasin ka hääletama. Siis tulid Marven, Sirtsu ja Kätlin. Tegime paarid nagu ja mina ning Sirtsu saime hästi ruttu auto peale ning jõudsime Läsnale. Läksin puhkeruumi. Istusime Evertiga jõime õlli ja ootasime Marvenit ning Kätlinit. Need hääletasid vapsee kaua. Lõpuks nad olid ning nad ehmatasid Everti peaaegu poolsurnuks ning me Evertiga olime suht svipsis. Siis otsustasime lahku minna sealt. Marven nagu tavaliselt ei julgenud 500 m üksi pimedas kõndida. Evert maksis 25.- ,et teda saadaksin ja et Evert saaks ainult magada kuna ta oli nii väsind. Lõpuks ma saatsin Marveni ära ja võtsin tema ratta ja läksin vanaema juurde. Sõin ja kobisin magama, krdi väsind olin. Tõusin üles helistasin emale, küsisin milla ta järgi tuleb. Tema rääkis midagi õhtust. Sitta kah helistasin Ingmarile ja läksin tema juurde. Ingmari kammisime niisama. Lõpuks olin väsind ja läksin vanaema juurde tagasi. Ootasin ema ja isa ära . Eriti mõnus oli ilm. Päike paistis liiga hästi. Ootan järgmist nädalavahetust!!

4 comments: