Sunday, May 30, 2010

Suve alguse periood!

Tuleb tunne peale, et suvi on vist minule kohale jõudnud täie rauaga lihtsalt. Reeede algas kiiirelt. Esiteks esinemine lasteaias, mis oli väga nostalgiline ja tore. See jääb tükiks ajaks meelde. Lisaks sellele õhtul oli veel "Akna" esitus, mis tuli hästi välja, mis sest et keegi nagu korranud oleks. Lisaks näidati ka meie filmi trailerit, mis oli sitaks hea minu arust. Pärast seda jampsi tahtsin elu eest jooma hakata. Ajasime väikse kamba kokkku ja läksime loobukale jooma. Lõpuks tuli ment sinna kammima. Tõmbasime sealt leebet. Ma olin niiiiiiiii süsi omadega. Lõpuks läksime Evertiga Andri Pääbuse juurde, ning mina jõudsin sealt alles pool 5 hommikul koju. Hommikul läksin maale ja sealt otse Marveni, Martini ja Arviga Tapa veokatekrossile, mis pidi olema tasuta, aga tuhkagi. Ajasime veits raha kokku ja lõpuks Arvi ja Martin peitsid ennast autosse ära ja me Marveniga aint ostsime piletid ja nii saime krossi vaatama. Kross ise oli suht huvitav. Peale krossi tulin koju ja kohe riideid vahetama ja siis rahvamajja esinema oma etüüdiga. Pärast trippisin väljas veel. Täna pühapäev võtsin rahulikult ja puhkasin, kuna eksam tulekul ja vaja hulganisti pidutseda. Eriti magus on see, et mu sünnipäev aina läheneb ja läheneb!! Nägudeni seniks!!

2 comments: