Wednesday, September 28, 2011

Tudengielu

Mõtlesin, et olen oma blogi ikka täielikult unustusse jätnud. Kurb mõelda, aga tõsi ta on. Väiksed muutused mu elus on toimunud. Nüüdsest olen tudeng TLÜs, minust on saamas tulevane reklaamihai, eks näis kas suudan seda ka tõestada nagu ma mõtlen ja unistan vaikselt. Siiamaani on ülikooli väga huvitav ja teistsugune. Tunduvalt mõnusam kui keskkool igatahes. Eriti meeldib mulle see mõnus tunniplaan, kes ei tahaks käia kolm korda nädalas koolis ainult. Mõtlesin, et kirjutaks ühe väikese luuletuse ka siis juba, et asi ikka jätkaks oma rada nagu ma siin blogis viimasel ajal teinud olen.

Tudeng õpib palju,
leiutab uusi nalju.
Kahjuks see lõppeb
tulevikule mõtleb.

Kolm aastat uusi teadmisi,
igasuguseid veidrusi.
Küll see pähe jääb
kuniks õlle ajju sööb.

Peod on tihedad,
ööd on siin pimedad.
Uusi sõpru leiad,
pead padjale heidad.



Selline kerge mõtetulv, mis tuli mul. Võiks ju vaikselt jätkata nende luuletuste kirjutamist, mingigi hobi,huvi mida arendada ehk kunagi saavutab kah sellega midagi. Seniks nägudeni!!!

No comments:

Post a Comment