Friday, May 13, 2011

Alkoholituurid nagu Tivolituurid

Õlu oo... õlu,
see on hea!!!
Minu tuju see tõstab,
poodi uue järgi tõttan.

Miks küll otsa lõppeb jook,
ning mo keha ootab sööki.
Lõpuks olen nurga taga öökimas,
päev lõppeb pohmakas!!!

Järgmisel hommikul ma jätkan,
õlu voolab ojadena
otse minu kurku
nüüd avan ma uut õlle korki!

Minu peo meeleolu muutub,
naise keha ma puutun.
Kuid mul saabub neljas olek,
mõtlen, et seda toimunud poleks!

Tsükkel jätkub täies hoos,
vasti ennast üles poon.
Ilus neiu mind takistab,
armuvalu mind kägistab!

3 comments:

  1. on näha, et Keio on täies väes,
    kuid mult üks küsimus siia kohe sajab,
    kas Ingmari djembe on Sinu käes?
    kui ja, siis Lisete seda vajab.

    ReplyDelete
  2. aga palun tule võta ta minu juurest ära ! :D

    ReplyDelete
  3. ma siis võtan Sinuga kunagi ühendust :D

    ReplyDelete