Tuesday, March 22, 2011

haigus ja unetus

Minu tore tervis on mind järjekordselt alt vedanud. See on lihtsalt masendav. Pole terve nädala korralikult magada saanud, vaikselt tuleb ahastus peale juba.
Kõige hullem asja juures on et enne kui ma terveks saan kulub ikka terve mu vaheaeg enda ravimiseks. Kuidas ma ikka suudan nii täpselt ajastada oma haigusi. See on 2 kuu jooksul juba 3 kord, kui ma haigena pean toas passima. Seekord on väike erand siiski. Saan nautida rahu ja vaikust õe korteris Sõmerul. Kuna ta palus, et ma tema korterit valvaks kuni ta Soomes on ise. Kui laiemas perspektiivis mõelda, siis elul pole täitsa viga. Ma arvan, et see inimene teab, et mõtlen loomlikult mõtlen teda. Tänan sind Kära Kants olgu sa õnnistatud ja LUBAN, et külastan sind toredat kohakest võimalikult tihti. Sealne melu on piisavalt tore, et terve sinu õhtu mööduks hästi. Mis ma veel teile öelda tahan. Kas on mõtet kõik oma õnnetuste read üles kirjutada? Kahtlen selles, see ei anna ju midagi. INIMESED, KUS ON TEIE POSITIIVSUS? Nii jõuab elus väga kaugele. See on asi, mis hoiab rõõmsa ja õnnelikuna. Keskkooli lõpp on juba käega katsutav. Varsti saab alustada eksami perioodiga. Mis on umbes kuu aja kaugusele. Ossa raks! See on lausa ukse taga varsti. Hoian pöialt ise, kui ka teie mu sõbrad hoidke mulle pöialt, et mul eksamitega hästi läheks. Eriti küpsuskirjandi puhul, sest ma olen nii kuradima vigade rohke kirjutaja. Loodan, et saan ka millagi normaalselt ja PIKALT magada. Selle eest tõatab tulla homme vägagi tore päev. Näen Ritit, LÕPUKS! Lisaks sellele tuleb Taavi ka rakvere, väike rula tšill ja edasised plaanid on lahtised. Lihtsam öelda GO WITH THE FLOW!


Seniks nägudeni teile seal !

1 comment: