Saturday, December 19, 2009

Gümnasistide piduu,

Nii mu lubadus tuua teieni toimust nendest pidudest tuleb vaikselt. Reedene gümnasistide pidu on läbi. Minu ja Taavi plaan Vana Tallinnat võtta muutus. Sellest kujunes viina ja õlu ostmine hoopis. Õues oli vääääga külm ja peole jõudsime mingi natuke enne 20-t. Rahvast seal oli. Joogid said küll mul kiirelt otsa aga rsk siis tuli mu vana lapsepõlve sõber Egert sinna ja pakkus Mahtra viina ning kulistasime seda. Sain ka endale uusi plaane, minna varsti Egerti sünnipäevale Jõgevale. Pidu mis pidu! Siis tuli Katrina, krt kena ja tore tüdruk. Nagu ma ütlen Hingesugulane!! Ühine muusika maitse on väga hea asi. Tema aga pakkus mulle oma rummi koguaeg jõin seda. Ütleme niiet üldplaanis peo oodatuim külaline oli Jalis. See oli kindel laks. Üldkokkuvõttes pidu oli tase. Sai juuua, tantsida, leida uusi sõpru. BUENO!

No comments:

Post a Comment