Monday, May 18, 2009

Nädalavahetus ja edasine rulamaania!

Nädalavahetusel oli tegevust mõnuga! Kell 12 õhtul on hea mõte minna häälega Kuusalu. Tagasi tulekuks valisime ka maailma parima kella aja. Kell 5 hommikul saime mingi 40 minutit tee ääres lihtsalt istuda kuni üks tore mees võttis peale. Saime Loobus mingi 15 minutit olla, kui saime järgmise auto peale ning sõitsime Kurisoole. Seal tegime ühe huvitava kihlveo ning naersime niisama. Lõpuks sain Liisuga koju olin väsind aga samas mitte. Läksin magama, siis olin poolel teel näitekasse minemas kuid ei läinud. Läksin natukese aja pärast skeitima. Rsk, pole vist kunagi nii kaua skeitinud. Üle 6 tunni sõitsin. Mitte vähe väsitav. Lõpuks otsustasin koju õllet rüüpama minna ja ajaloo eksamiks õppida. Tegingi seda mingi 4 tundi vähemalt. Lõpuks sain pool vindisena magama. Wooooo Eeesti sai normi koha eurokal. Patrioot missugune! Järgmine päev magasin pikalt mingi kella 3-ni. Ottt the Pot kutsus mingi õue sõitma. Suutsin vaevalt mingi tund sõita, kui sellel vennal oli jälle bmxi kumm katki. MÕNUS! Töllerdasin seal natuke ja tõmbasin jehhat. Lõpuks käisin veel õues natuke ja kobisin koju õppima. Õppida oli hea krt ainult miks ma ei võinud rohkem korrata. Järgmine päev oligi see suur EKSAM. Putsi kui sita pileti ma sain. Nüüd ma vihkan number 8-t. Ausalt, vähemalt teadsin midagi Põhjasõjast. Siis me Taaviga ei viitsinud tundi minna. Otsustasime skeitida. Rsk miks see krdima boardslide välja ei tule. Nii vähe jäi koguaeg puudu isegi Taavi imestas, et ma suudan midagi sellist teha. Endal ka krdi hea meel selle üle. Soe ilm väsitas ja ninast verd jooksis nii mõnus on niimoodi skeitida. Suutsin ühe crashi ka panna. Kukkusin küünarnuki natuke marraskile. Lõpuks otsustasime koolis käia äkki saame eksami hinde teada. Jehuu ma sain 3 mingi üli pika miinusega krt küll!! Taavi sai ka 3 see oli küll ebaaus ta oskas vapsee hästi kõike aga krdi küsimused nahhui! Siis läksime skeitima tagasi. Krt ma ei teinud ikka seda manuali ära! Ma pean selle lõpuks ära tegema. Üldjuhul niimoodi päevast päeva on ülim sõita koguaeg. Rula on liiga hea asi ja areng viimasel ajal väga hästi silmaga näha. Lõpuks olin nii väsind rulatamisest ja kadusin koju. Ainukesena on vaja veits füüsika vastamistöö jaoks õppida ja asi on nagu paradiisis. Ainult rula, päike, naised ja ÕLU!

2 comments:

  1. teil on nüüd eksam läbi , aga mina alles hakkan üheks õppima + järelvastamised :D mittevähekade ! :D:D

    ReplyDelete